EK-LAN

Powered by Blogger.

Wednesday, May 11, 2011

April 2011

written by ~warhans~ at 9:16 AM 0 responds Links to this post
DANI
- age : 2 years n 8 months @ 18/04/2011
- batuk tak lega2 lagi.. mlm2 makin teruk.. ubat mcm2 jenis dh mkn.. sian lak kat dia..
- selsema pn ada lg.. esp time dia nangis.. lagi la berhingus..
- dh tak kisah kalau ikat rambut dia.. kadang2 siap suh ikatkan lagi.. dia bw getah pastu siap tnjk nk ikat camana..
- 1st time sakit gigi.. sampai bengkak pipi.. siap p bw jumpa doktor gigi la.. seb baik tak nangis.. lgpn doktor tu tgk je.. tak wat apa2.. bg ubat.. sejak ari tu makin rajin gosok gigi.. sblm ni punya la payah.. siap nangis2 lagi kalau nk gosok gigi.. pastu dia pn dh tau.. tak mau mkn coklat sgt sbb dok kena ugut nnti sakit gigi.. siap ckp nnti nk p kedai, beli coklat kat ibu ja.. kakak tak payah.. nnti sakit gigi.. sian lak dengar..

DINA
- age : 1 year n 2 months @ 07/04/2011
- dh pandai bebal.. kalau org tak bg apa dia nak, mula la nangis sekuat hati..
- dh pandai geleng kepala.. esp time mkn.. kalau dia tak mau, kita suap pn dia tak bukak mulut, pastu geleng kepala beria2.. siap undur ke blkg lagi kalau naik walker..
- dh pandai buang mknn kalau dia tak mau mkn.. jd mcm kakak dia plak..
- dh pandai memilih makanan.. slalu org suap apa pn, mkn ja.. skrg ni siap tnjk2 lagi apa yg dia nak.. kalau tak bg, meraung la.. selagi tak bg, dok meraung tu la.. bukan leh pujuk2 dh.. haru..
- batuk dan selsema.. tak lega2 lagi..
- gigi naik satu lagi.. sebelah atas..
- dh mula bgn lps tgn.. tp dia statik je kat situ.. tak gerak2 pn.. still tak leh jln sendiri lagi..

Futnot 1: gambar maleh nk upload lagi.. sbb kamera rosak dan gambar yg ada cuma gambar di hp.. nk transfer kena guna laptop.. maleh nk bukak laptop plak.. kesimpulannya aku mmg maleh.. nnti2 la upload..

Futnot 2: dok berangan nk beli kamera baru.. tp tak beli2 lagi.. ada sapa2 nk bagi hadiah dak? berangan lagi la.. huhu...

Futnot 3: UPDATED.. gambar2 yang dh ditransfer.. baru rajin nk transfer n upload..










 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez