EK-LAN

Powered by Blogger.
Showing posts with label handbag. Show all posts
Showing posts with label handbag. Show all posts

Wednesday, December 31, 2014

:: Summary of 2014 ::

written by ~warhans~ at 5:21 PM 0 responds
pejam celik pejam celik ari ni dh ari terakhir 2014.. byk lg entry tak buat ni.. nmpknya mcm terkubur je la. haha.. bg tidak menghampakan semua pembaca (mcm la ramai sgt).. diattachkan gambar2 yg sepatutnya dibuat entry tp tak buat2 jgk.. so kira kita lump sum jd satu entry terus la yer.. kang kalau rajin thn dpn kita cita len..

double celebration

panjangnya rambut depa


lawatan ke usm

lawatan ke upm 

lawatan ke utm

lawatan ke jpo.. eh dh tersasar ni..

gambar raya 2014
gambar wajib setiap tahun.. dpn pokok kurma

bukan kereta kami kat blkg tu..

3 org kanak2 purple.. eh.. 

open house

demam frozen

mcm tak seronok ja muka sorang2

kenduri cousin.. ada kisah di sebaliknya

sedondon hbh ni.. sekali ngn khemah2 sama warna..

sapa pengantinnya ni?

jarang2 dpt bergambar camni..

pengantin lama

akhirnya...

pengantin baru..

mai makan kambing.. 

fresh lagi.. 

sudah terkorban..

jempuit mkn..

konsert thnn..

amboi jeling

1st throphy for both of them

birthday treat

mcm birthday depa lak.. hepi sgt ni..

7 years already..

2nd cake..

3rd cake..

no vacation for this year.. but i got more handbag :-)

akan bergandingan dgn yg ni.. perfecto..
akhir kata.. HAPPY NEW YEAR.. jumpa lg thn dpn.. :-)

Wednesday, April 10, 2013

:: My coach collection ::

written by ~warhans~ at 11:15 PM 0 responds
:: 2010 ::
:: 2011 ::
:: 2012 ::
:: 2013 ::
:: cleaner n moisturizer ::

Wednesday, July 28, 2010

Already mine..

written by ~warhans~ at 9:28 AM 0 responds
Akhirnya penantian aku berakhir.. bukan penantian apa pn.. tggu my mom balik rumah dari melawat abg aku kat US.. yg dok tggu sgt tu sbb aku ada order beli sumting kat sana.. ingat lagi tak entry ni? so barang yg aku order tu utk memenuhi azam yg no. 3 tu la.. hehe.. cita sj tak letak gambar tak best la kan...



Kalau nk zoom gambar boleh tgk kat sini.. mmg jenis ni la yg aku beli..

Review from here..

Already tired of the conventional black leather handbags? Why not consider trying this Coach satchel. I bet that you will love it.

Priced at $268.00, the bag is made from silver gray Cricket signature print fabric with leather or metallic leather trim. Simple as it, it is by no means boring because of the creative shining signature print. The satchel marries ideal capacity and functionality together. Put it in another way. With a size of 14 (L) x 8.5 (H) x 4.5 (W), the bag is suitable for working or dating. With an adjustable 16″ long leather straps with 6″ drop, the bag can be hand held as well as shouldered. The bag has an outside front compartment with hidden magnetic snap closure and an outside back compartment with zipper pocket and hidden magnetic snap closure. Inside the satchel, you are to find a center zip compartment with cell phone and multifunction pockets and zip pocket.

Futnot : harga asal mmg USD268.00.. tp aku beli tak smpai la harga tu.. aku beli dlm USD103.99 + sales tax = 112.93.. nk tau harga dlm RM, kira la sendiri ye.. ha ha.. save byk tu.. shipping cost pn tak yah bayar.. mmg berbaloi2..
 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez