EK-LAN

Powered by Blogger.

Thursday, September 30, 2010

Pinggangku yg sakit..

written by ~warhans~ at 12:14 PM 0 responds Links to this post
i dunno y
letli asyik sakit pinggang ja
nk kata p**i** nope
nk kata angkat benda berat pn nope <-- dukung dani kira benda beratkah?
nk kata kesan ubat bius takkan cepat sgt kot. baru brapa thn.
is it wrong posture when seated?

y? y?
HELP HELP...

Monday, September 27, 2010

Akhirnya ke temu jua

written by ~warhans~ at 3:25 PM 0 responds Links to this post
Setelah hampir 3 tahun..
Setelah mencari merata-rata..
Setelah penat berfikir..
Dan setelah berputus asa..
Akhirnya..
Jumpa juga..
Tanpa disangka-sangka..
Rupa-rupanya selama ini..
Ia berada di tempat yang tak sepatutnya..


Friday, September 10, 2010

Eid 1431H/2010

written by ~warhans~ at 12:23 PM 0 responds Links to this post
saya Dani..

saya Dina..


Kami ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua yang mengenali kami tak kira di mana anda berada.. Maaf zahir dan batin sekiranya ada salah dan silap seperti membuat bising, menangis sekuat hati, tertampar, tercakar muka, dll yang menyebabkan anda semua tertekan.. Halalkan makan minum kami ya.. Sekian.. Ikhlas dari kami...

Futnot : feeling2 mcm perantau plak.. ha ha..

Thursday, September 9, 2010

Tiga Tiga

written by ~warhans~ at 11:56 PM 0 responds Links to this post


semoga bertemu jodoh & berkenalan.. hurm.. kahwin dlu baru kenal ke? ha ha.. salah sapa.. org yg beli ke @ org yg tulis?

Futnot : thn ni nk hadiah apa?

Friday, September 3, 2010

Month of August

written by ~warhans~ at 4:05 PM 0 responds Links to this post
DANI
- age : 2 years @ 18/08/2010
- kalau org tgh sibuk apa2 ke @ dina nangis je.. mesti dia pn menyibuk jgk.. pastu ckp awat.. awat.. tiru org ckp la tu..
- skrg tdo nk guna bantal.. kalau tak dak bantal, mesti dia bising nk bantal.. selagi tak bg, tak mau tdo la..
- kalau org tgh pegang apa2, dia mesti ckp.. tgk tgk.. nk tgk kita pegang apa..
- pernah skali tgh tdo, pastu dia bgn tanya adik mana? bgtau kat dia.. tu adik.. tgh tdo.. pas dia tgk adik dia terus tdo balik.. mamai ke apa?
- akan panjat katil sendiri bila nk tdo.. bgtau je kat dia, p masuk katil.. nnti dia panjat masuk.. part tu ok la.. tp kalau dia tak mau tdo lagi, nnti mesti dia kuar balik.. jenuh jgk la nk paksa suh masuk balik..
- dh pandai ckp sat bila suh buat apa2.. ikut aku la tu.. kalau dia suh bancuh susu ka, aku slalu ckp sat.. tu yg dia ikut tu.. tp dia bukan sebut sat.. dia sebut cat.. huruf s tukar c.. susu jd cucu.. huhu..
- kena kudis yang teruk kat tgn... asalnya kena gigit nyamuk je.. pastu dia garu.. sampai berdarah.. aku letak plaster dia p buang.. last2 merebak.. smpai kena p ambil ubat la.. kat kaki pn dia dok garu jgk.. tp seb baik tak teruk..
- pernah keletihan sbb siang tak tdo.. siap tdo depan rumah atas toto ja.. tak minta susu pn.. tgk2 dh terlena dh..








DINA
- age : 6 months @ 07/08/2010
- dh start bg mkn.. awal2 bg bubur kosong ja.. pastu campur ngan ubi @ carrot @ ayam @ bilis.. dia pn dh pandai buka mulut bila suap..
- dh bole pusing2 dh time meniarap.. kalau tdo kat katil besar mmg buas la.. sat pusing sini sat pusing sana…
- akan capai apa sj kat keliling dia.. pernah skali dia ambil spek aku padahai letak jauh dah dari dia.. pastu dia p bubuh dlm mulut.. tertolak kuat kot.. sakit la.. nangis teruk.. smpai teresak2.. tu la semua nk capai.. semua nk buh dlm mulut..
- pernah skali bw mai opis sbb time tu pengasuh dia minta cuti.. dh la mak tak sihat.. so bw je la dia.. kakak dia tinggai kat rumah.. well behaved sggh dia.. bole bw lagi ni.. hehe..
- 1st time letak dlm walker.. muka pucat.. takut betul dia.. 2nd time letak nangis jgk.. takut apa tak tau la.. may be sbb jarang berdiri sgt.. slalu dok atas tilam ja..
- mlm2 mesti tdo sebelah aku dlu.. kalau letak atas katil dia, mesti dia tak mau.. dh lena baru angkat letak kat katil dia..





 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez