EK-LAN

Powered by Blogger.

Wednesday, July 21, 2010

Hangatnya Cinta

written by ~warhans~ at 11:10 PM

Tajuk mcm tgh mode jiwang la kan.. hehe.. ekceli ni tajuk lagu.. penyanyi dia liyana.. lagu ni popular dlm awal '90an.. tp yg peliknya aku boleh tak tau lagu ni.. 1st time dengar dalam Fulamak Carta SMS Sinar yang ke udara setiap Sabtu 9 pagi hingga 12 tengahari.. time tu selalu balik kampung.. so dlm kereta mmg dengar la carta ni.. mula2 dengar mcm dh suka lagu ni tapi tak tau tajuk.. byk kali jgk dengar.. tp DJ tu slalu tak sebut tajuk lagu tu.. @ dia ada sebut tp aku yg terlupa.. pastu bila dengar lagi baru ingat balik.. so nk elak bg lupa lagi, tulis dlm hp.. baru teringat.. suka sgt lagu ni.. sesuai la utk org yg dilamun cinta.. *wink wink* .. ni aku letak lagu dan liriknya.. kot2 ada org nak karaoke..

Sering aku merindu, rindu pada dirimu
Sering aku teringat, teringatkan dirimu

Walau waktu/musim berlalu, kau masih di hati
Sentiasa wajahmu, bermain di mata

Betapa indahnya cinta, engkau dan aku
Tak mungkin ku lupakan

Engkau masih ku sayang, sayang seperti dulu
Cinta mu di hati ku, masih seharum dulu

Bersama kita rasa suka dukanya bercinta
Sedang hangatnya cinta kita pun berjanji setia
Di antara kita tidak rela berpisah
Demi kerana cinta

Apapun terjadi, kau tetap ku cinta
Kerana cintamu abadi di hatiku
Apa pun terjadi, pulanglah sayangku/padaku
Kerana kau kekasihku

Adat orang bercinta, semuanya indah saja
Bila sudah kecewa, sungguh pahit terasa

Alangkah indahnya
Jika kau dan aku
Saling menyayangi/memahami dan
Saling setia
Betapa rindunya/indahnya
Di dalam hatiku
Kasih dan sayang

liyana hangatnya cinta mp3

Futnot : sj ja letak lirik warna merah.. cinta kan sinonim dgn warna merah.. hehe..

0 responds:

Post a Comment

 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez