EK-LAN

Powered by Blogger.

Thursday, December 30, 2010

Mari makan pringles

written by ~warhans~ at 12:25 PM

letli ni aku mmg rajin beli + makan pringles.. dlu mmg jarang2 skali la.. kalau beli pn, yg original flavor.. tp sejak Aneka juai pringles ni dgn harga yg lbh murah, slalu plak aku beli.. mcm2 flavor dh rasa.. cheezy cheese la, sweet sour la, smoky BBQ la.. wild spice la.. tiap kali p aneka mesti p jenguk bhgn juai pringles tu.. last aku tgk ada flavor satay.. pastu indonesian apa ntah.. seaweed pn ada.. huh.. rupa2nya byk flavor pringles ni.. nnti la aku research pasai flavor pringles ni.. hehe.. gigih sggh.. neway kat situ mmg juai murah la.. slalu mesti dlm RM4 ke atas.. tp aku beli RM3.99.. penah jgk beli RM2.99.. tp kena ada kad la... so apa lagi.. silalah dptkan pringles dgn harga yang lbh murah di Aneka.. (tiba2 ja pomot Aneka ;-p)

Futnot : tak elok sebenarnya mkn junk food ni.. tp sedap punya pasai.. mkn jgk la.. sbbnya bila dh start mkn, selagi tak habis, selagi tu la akan mkn lagi dan lagi dan lagi.. (ganda 100x) ha ha..

0 responds:

Post a Comment

 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez