EK-LAN

Powered by Blogger.

Thursday, July 12, 2012

:: Apabila nikmat itu ditarik ::

written by ~warhans~ at 2:00 PM
Baru-baru ni aku sakit... sakit tekak yg amat.. nk telan air liur pn tak bole.. kejadian tu bermula pd mlm hari.. aku tgh tdo.. tiba2 rasa sgt sakit tekak.. terus bgn p ludah.. byk kali aku bgn... dan sakit tu berpanjangan.. smpai aku tak lalu mkn.. yer la.. nk mkn mcmana telan air liur pn sakit.. apatah lg nk mkn.. aku cuma bole mkn roti cicah dgn air milo.. aku mmg dh buat bubur.. tp leh mkn skit jer.. pastu dh tak lalu... last2 buang ja.. seharian la aku tahan sakit.. tak amik ubat sbb klinik tutup.. ari ahad.. dan aku tak paham sbb apa ari ahad kena tutup... org sakit bukan kira hari.. esok tu p amik ubat.. sakit kepala plak.. tambah satu penyakit lagi.. mana taknya.. dh tak lena kan.. asyik terjaga nk ludah air liur yg tak leh nk telan.. so dpt la mc 2 hari.. esoknya tu ingat nk ok la.. dh bole la sikit2 telan air, tp tambah batuk plak.. tak benti2.. nk tdo je batuk.. terus terjaga.. mmg nangis jgk la.. camana nk tdo ni? soknya dh nk keja.. terlena jgk la kejap2.. dgn gangguan batuk tu.. p keja pn mmg tak bermaya sgt... dgn tak lalu nk mkn.. asyik2 roti.. asyik2 roti.. timbang mmg confirm turun berat la.. tak yah sibuk2 nk minum Herbalife la.. opss... tiba2... esok tu plak batuk still tak lega.. tambah sakit lagi.. bila batuk, sakit kat perut.. tiap2 kali batuk rasa perit sgt kat perut.. kena tekan perut.. dan tak tau la smpai bila nk lega penyakit2 ni.. dok doa je la.. semoga cepat sembuh.. dan baru ku tau nikmatnya makan dan nikmatnya tidur bila semua ni jadi.. TQ Allah mengingatkan aku pada semua ini...

Futnot : entry tanpa gambar.. perlukah letak gambar aku sakit? yer.. mmg tak perlu.. FULLSTOP

0 responds:

Post a Comment

 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez