EK-LAN

Powered by Blogger.

Thursday, July 12, 2012

:: Tong sampah punya hal ::

written by ~warhans~ at 2:46 PM
Sapa kat rumah tak dak tong sampah? mmg teruk kan kalau rumah tu tak dak tong smpah? hbh tu buang smpah kat mana? esp kalau dok taman perumahan.. confirm la kena ada kan? kalau tak, takkan nk letak smph dpn umah mcm tu jer? rumah aku ada 2 tong smph besar... satu yg hitam yg kena beli.. dan satu yg ijau.. dpt free.. mmg bg kat semua rumah.. kisahnya jiran sebelah aku aka students dotdotdot ni, suka sgt la letak semua sampah sarap dlm tong smph ijau umah aku.. aku tak kisah kalau nk menumpang kasih tong smph.. at least minta la izin.. ni dak? tiap2 kali bukak tong tu, ada je smph2 yg tak dikenali dlm tu.. dh la seminggu skali kot lori smph baru nk mai kutip.. penuh giler tong tu.. dgn buang smph mcm tu je.. tak letak dlm plastik ikat elok2..aku penah bukak nmpk roti sekeping dlm tu.. euw... dgn bau mcm2 dh.. ni tong smph sapa sebenarnya? ada skali tu sorang ahli rumah tu siap minum air dpn tong smph tu.. lps hbh je minum, terus bukak tong dan buang dlm tu.. yer.. aku puji dia sbb tak buang smph merata2.. tp aku ada kat situ la.. aku kat luar time tu.. tak nmpk ke? tak leh ke nk bgtau nk tumpang buang smph... ok fine.. aku diam je.. sbb aku mls nk tegur.. dan aku mmg takkan tegur.. dan skrg masalah itu tiada lagi... sbb apa?
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....
....

JIRAN AKA STUDENTS DOTDOTDOT tu semua dh pindah.... yehaaa.....

Ha sapa2 tak dak tong smph lg, cepat2 mai amik.. byk lg ni.. hehe...



0 responds:

Post a Comment

 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez