EK-LAN

Powered by Blogger.

Tuesday, June 22, 2010

Tanda penghargaan..

written by ~warhans~ at 11:07 AM
Tajuk cam apa je kan..hihi.. sj ja nk cita ni.. ada la beberapa bulan lps, pekerja Celcom berukben call.. nk buat sebey katanya.. ntah la ari tu tetiba rajin melayan minah tu.. b4 ni kalau ada ja nombor pelik2 call + nk tanya mcm2, aku mmg mls nk layan.. alasan paling senang, sy bz ni.. huhu.. tp distaim lain plak.. pasrah je menjwb soklan2 dia.. dia nk sebey pasai serbis berukben.. so apa lagi.. hentam je la.. mmg komplen sj2 la.. bgtau mmg slow.. nk bukak satu2 page punya la lmbt.. tambah2 kalau kat rumah.. kat opis laju la kan.. kata pn ada 3G.. kat rumah tu, harapkan GPRS je la.. pastu minah ni ckp la.. tu la tujuannya dia buat sebey tu.. kunun nk tingkatkan serbis depa la.. lastly b4 dia hang up, dia ckp akan bg rebat rm10 sbb sudi menjawab sebey dia.. chewah.. tiba2 ja la kan.. so tak kisah la.. ingatkan dia just potong rm10 dari bil je la... sekali semlm ada dpt surat ni...


nk tau isi kandungan surat ni, silalah click for larger view..


dpt cash voucher Secret Recipe tu.. syok2.. jom kawan2.. kita serbu SR.. lusa gaji masuk..

Futnot : sapa2 nk voucher, jangan la mengelak lagi kalau dpt call2 mcm ni.. (padahal diri sendiri pn mls gak nk layan.. )

0 responds:

Post a Comment

 

:: Life Is Not A Fairy Tale :: Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez